Regulamin apartamentów Morze Apartamentów
- Apartamenty wynajmowane są na doby.
- Doba trwa od godziny 15:00 do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.
- Przedłużenie doby: Gość powinien zgłosić w recepcji z wyprzedzeniem. Będą one uwzględniane w miarę możliwości. Przedłużenie pobytu może być objęte dodatkową opłatą.
- Zameldowanie do apartamentu odbywa się zdalnie za pomocą inteligentnej klamki wpisując kod otrzymany w wiadomości SMS. W przypadku problemów z zameldowaniem prosimy o kontakt telefoniczny z opiekunami apartamentów.
- Dokładny termin i godzina przyjazdu Gościa do apartamentu zostaną potwierdzone telefonicznie lub mailowo, najpóźniej na dzień przed przyjazdem.
- Morze Apartamentów zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, bez możliwości refundacji opłaty za pobyt, jeśli wynajmujący:
- nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości,
- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
- odnosi się wulgarnie do pracowników obiektu,
- stosuje groźby karalne lub jakąkolwiek formę szantażu,
- odmawia zapłaty za pobyt i obowiązkowe opłaty.
- Gość w dniu zameldowania powinien zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w apartamencie. W przypadku ich niezgłoszenia, Gość może zostać obciążony za stwierdzone przez pracownika Morze Apartamentów braki.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w dniu zameldowania do apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, zostały oddane do użytku w stanie niebudzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.
- Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe w apartamencie lub jego wyposażeniu oraz nieruchomości wspólnej, w tym w częściach wspólnych budynku, w którym położony jest apartament.
- Większe niż standardowe zużycie ręczników lub ich zniszczenie skutkuje dodatkową opłatą w wysokości 50 zł za sztukę.
- Obsługa apartamentu ma prawo bez uprzedzenia Gościa wchodzić do wynajętego apartamentu w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa Gości lub mienia. W przypadku niestosowania się do regulaminu apartamentu, podejrzenia zachowania mogącego znacząco pogorszyć stan apartamentu lub innych sytuacji niezgodnych z zasadami.
- Korzystający z apartamentów zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego i odpowiadają za wszelkie szkody wyrządzone w obiekcie podczas pobytu.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w apartamencie nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie będących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
- Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeśli liczba osób się zwiększy, należy o tym fakcie powiadomić i uiścić ewentualną opłatę związaną z tym faktem.
- Przebywanie w apartamencie zwierząt jest dozwolone pod warunkiem zgłoszenia tego faktu podczas rezerwacji za dodatkową opłatą.
- Wszelkie szkody spowodowane przez zwierzęta ponosi Gość/Właściciel zwierzęcia.
- Właściciele zwierząt zobowiązani są do bieżącego sprzątania po swoich pupilach ( w apartamencie oraz na terenie całego obiektu).
- Zwierzęta nie mogą się poruszać na terenie obiektu bez smyczy i kagańca.
- Zwierzęta powinny się załatwiać poza terenem apartamentów.
- W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych, elektronicznych i innych używek. W przypadku wyczucia zapachu wyżej wymienionych, obsługa obciąży Gościa kwotą w wysokości 2.000 zł za wywabianie zapachu lub za ewentualne włączenie się alarmu przeciwpożarowego.
- Gość zobowiązuje się do zachowania ciszy nocnej w godzinach 22:00-07:00.
- Gość zobowiązany jest do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowania czystości w lokalu, na klatkach schodowych oraz w obrębie zajmowanego budynku i utrzymywania wynajętego apartamentu w należytym stanie.
- Jeżeli wskutek zakłócania przez Gości porządku zostanie wezwana do apartamentu lub wezwana do interwencji Straż Miejska, Policja, Straż Pożarna, wówczas automatycznie nastąpi rozwiązanie umowy z winy Gościa i jednocześnie ma prawo obciążyć Gościa kwotą 2.000 zł kary.
- W dniu wyjazdu Gość zobowiązany jest udostępnić wynajmowany lokal w celu skontrolowania jego stanu.
- Morze Apartamentów nie ponosi odpowiedzialności oraz nie przechowuje rzeczy pozostawionych przez Gości w apartamencie.
- Umowa zawarta pomiędzy Gościem, a Morze Apartamentów nie obejmuje dojazdu, wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu klucze do apartamentu. Zgubienie klucza obciążone jest dodatkową opłatą w wysokości 815 zł za sztukę.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych, nie uprawnia tego Gościa do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo, w przypadkach nagłych usterek lub innych zdarzeń losowych, do skrócenia rezerwacji i zwrotu środków za niewykorzystane usługi.
- Cena usług świadczonych przez Morze Apartamentów nie obejmuje ubezpieczenia. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagaży w czasie całego rekreacyjnego pobytu, Morze Apartamentów nie ponosi odpowiedzialności (proponujemy, aby przed wyjazdem na wakacje wykupić odpowiednie ubezpieczenie co może się przydać podczas podróży i pobytu). Prawem właściwym dla ewentualnych sporów pomiędzy Morze Apartamentów a Gościem jest prawo polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku nieporozumienia sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Morze Apartamentów.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Regulamin sklepu
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego pod adresem https://www.morzeapartamentow.pl dalej zwanego „Sklepem”, prowadzonego przez Morze Apartamentów sp. z o.o. z siedzibą w Jastrzębiej Górze, ul. Jałowcowa 5, 84-104 Jastrzębia Góra, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS, nr KRS 0001173803, NIP 5871752243, REGON 541763934, kapitał zakładowy 10 000 PLN (dalej „Sprzedawca”).
- Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest:
- Pocztą elektroniczną: kontakt@morzeapartamentow.pl
- Telefonicznie: +48 510 300 446 lub +48 510 300 447
- Listownie (w celu złożenia reklamacji lub pisma): Morze Apartamentów sp. z o.o., ul. Jałowcowa 5, 84-104 Jastrzębia Góra.
- Niniejszy regulamin dostępny jest nieodpłatnie w punkcie obsługi klienta oraz na stronie internetowej Sklepu.
§ 2 Definicje
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem https://www.morzeapartamentow.pl, za pośrednictwem którego Klient składa Zamówienie.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu.
- Konsument – Klient wpisujący się w definicję konsumenta z art. 22¹ Kodeksu cywilnego (osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową).
- Produkt – oferowana w Sklepie usługa noclegowa w apartamencie lub usługa dodatkowa (np. śniadanie).
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Produktów ze Sprzedawcą, składane za pomocą formularza dostępnego w Sklepie.
- Umowa sprzedaży – umowa między Sprzedawcą a Klientem, której przedmiotem jest świadczenie usługi noclegowej w apartamencie w określonym terminie.
- Regulamin – niniejszy dokument wraz ze wszelkimi zmianami lub uzupełnieniami.
§ 3 Przedmiot działalności sklepu
- Sklep oferuje Klientom usługi noclegowe w apartamentach zlokalizowanych w Jastrzębiej Górze lub okolicach (dalej „Usługa Noclegowa”).
- Dodatkowo Klient może dokupić śniadania świadczone przez zewnętrzną firmę cateringową. Warunki zakupu i dostawy śniadań podlegają osobnemu cennikowi i regulaminowi firmy cateringowej, dostępnym na żądanie Klienta.
- Zamówienia w Sklepie są realizowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 4 Oferta i zawarcie umowy
- Informacje o apartamentach (zdjęcia, opisy, ceny, dostępność) nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.
- Klient wybiera termin, ilość osób, apartament oraz (opcjonalnie) śniadanie i obecność zwierząt domowych, jak i ich ilość, i dodaje wybrane pozycje do formularza Zamówienia.
- Klient może złożyć Zamówienie bez konieczności rejestracji, podając jedynie dane niezbędne do realizacji płatności i potwierdzenia rezerwacji (imię, nazwisko, adres e-mail, telefon).
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych oraz prawidłowego adresu e-mail i numeru telefonu. W razie podania nieprawdziwych danych Sprzedawca nie odpowiada za niemożność realizacji Umowy.
- Przed potwierdzeniem Zamówienia (przycisk „Zarezerwuj”) Klient może sprawdzić i zmodyfikować dane.
- Złożenie Zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia następuje drogą e-mailową na adres podany przez Klienta i zawiera:
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji,
- Ostateczną cenę (uwzględniającą koszty śniadań i obecność zwierząt domowych, jeśli wykupione),
- Termin płatności (jeśli wymagana jest przedpłata),
- Zasady anulowania rezerwacji (z uwzględnieniem braku prawa do odstąpienia – patrz pkt 7).
- Umowa sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta z chwilą wysłania Klientowi e-maila potwierdzającego przyjęcie Zamówienia.
§ 5 Realizacja usługi
- Realizacja Usługi Noclegowej oznacza przygotowanie i udostępnienie wybranego apartamentu w umówionym terminie.
- Godziny zameldowania (check-in) i wymeldowania (check-out) określone są w opisie apartamentu lub w e-mailu potwierdzającym rezerwację. Standardowo:
- Check-in: od godz. 15:00,
- Check-out: do godz. 10:00.
- W przypadku usługi dodatkowej (śniadania, obecność zwierząt domowych) Sprzedawca przekazuje Klientowi godziny i miejsce wydawania posiłków (zgodnie z ustaleniami z firmą cateringową).
- Jeśli Sprzedawca nie może zapewnić apartamentu w zarezerwowanym terminie (np. awaria obiektu), niezwłocznie poinformuje Klienta i zaproponuje:
- Przeniesienie do apartamentu o co najmniej równorzędnym standardzie w tej samej lokalizacji lub innej uzgodnionej,
- Zwrot całości wpłaconych środków,
- Inne rozwiązanie uzgodnione indywidualnie z Klientem.
§ 6 Prawo odstąpienia od umowy i warunki anulacji rezerwacji
- Z uwagi na fakt, że przedmiotem umowy jest usługa turystyczna polegająca na wynajmie apartamentu w określonym terminie, prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni nie przysługuje, jednakże Morze Apartamentów umożliwia odstąpienie od umowy na takich samych zasadach jak w przypadku anulowania rezerwacji (patrz punkt 3.).
- Jeżeli Klient anulowałby rezerwację przed rozpoczęciem świadczenia, należy to uczynić zgodnie z zasadami anulowania rezerwacji (patrz punkt 3.).
- Morze Apartamentów umożliwia anulowanie rezerwacji, a jednoczesne odstąpienie od umowy zgodnie z poniższą tabelą opłat.
Termin anulacji/odstąpienia od umowy | Koszt |
Do 45 dni włącznie przed datą zameldowania | Wartość zadatku |
Poniżej 45 dni | 100% wartości rezerwacji |
- W przypadku nieodwołania rezerwacji i nie dotarcia Gościa w zaplanowanym terminie Morze Apartamentów obciąży Gościa opłatą w wysokości 100% ceny rezerwacji.
§ 7 Ceny i płatności
- Ceny usług podane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
- Do ceny Usługi Noclegowej mogą zostać doliczone dodatkowe opłaty (np. opłata klimatyczna, sprzątanie końcowe) wyraźnie wskazane w opisie konkretnego apartamentu.
- Dostępne metody płatności:
- Przelewy24 (płatność online natychmiastowo),
- Przelew tradycyjny na konto bankowe Sprzedawcy (numer rachunku przesyłany e-mailem po złożeniu Zamówienia).
- Termin płatności:
- Przelewy24: całość należności opłacana od razu przy składaniu Zamówienia.
- Przelew tradycyjny: płatność w terminie nie krótszym niż 3 dni od otrzymania e-maila potwierdzającego rezerwację. Brak wpływu środków w tym terminie skutkuje anulowaniem Zamówienia.
- Za datę płatności przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- W przypadku braku płatności w terminie Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji bez dodatkowego powiadomienia.
§ 8 Reklamacje
- Sprzedawca odpowiada względem Klienta-Konsumenta za niezgodność usługi z umową na zasadach rękojmi określonych w Kodeksie cywilnym (art. 556 i n. Kodeksu cywilnego).
- Reklamację Klient może zgłosić:
- Pisemnie (listownie):
Morze Apartamentów Sp. z o.o.
ul. Jałowcowa 5
84-104 Jastrzębia Góra - E-mailem: kontakt@morzeapartamentow.pl
- Pisemnie (listownie):
- Reklamacja powinna zawierać:
- Dane Klienta (imię i nazwisko),
- Numer Zamówienia lub datę i okres pobytu,
- Dokładny opis wady lub niezgodności usługi z umową, wraz z żądaniem Klienta (naprawa, wymiana apartamentu, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy),
- Preferowaną formę kontaktu (e-mail, telefon) oraz dane kontaktowe,
- Załączniki – w miarę możliwości: zdjęcia dokumentujące usterki lub inne dowody.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia. W razie potrzeby przedłużenia terminu (np. z powodu konieczności dodatkowych ustaleń), Sprzedawca poinformuje Klienta, jednak łączny czas nie może przekroczyć 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Po upływie terminu 14 dni (lub 30 dni, jeśli termin przedłużono), reklamacja uznana zostaje za uwzględnioną.
- O wyniku rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca poinformuje Klienta:
- W formie pisemnej (listownie), lub
- Elektronicznie (e-mail).
Odpowiedź zawiera informację o: - Wynikach postępowania (uznanie/odmowa),
- Uzasadnieniu w przypadku odmowy wraz z pouczeniem o możliwości skierowania sprawy do sądu lub skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów (np. Rzecznik Praw Konsumenta),
- Sposobie i terminie realizacji żądania Klienta (w przypadku uznania reklamacji).
- W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca:
- Jeśli wada wymaga naprawy: usunie ją we własnym zakresie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od uznania reklamacji;
- Jeśli wada uniemożliwia korzystanie z apartamentu: zaproponuje przeniesienie do innego wolnego apartamentu o co najmniej równorzędnym standardzie albo zwróci proporcjonalną część wpłaconych środków lub umożliwi nową rezerwację w terminie uzgodnionym z Klientem;
- W razie obniżenia ceny zwróci Klientowi różnicę w ciągu 14 dni od dnia uznania reklamacji;
- W razie odstąpienia od umowy (wskutek istotnej wady) zwróci całość wpłaconych środków (łącznie z kosztami śniadań, jeśli wykupione) w ciągu 14 dni od dnia prawomocnego uznania reklamacji.
- Klient nie ponosi kosztów rozpatrzenia reklamacji, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną. Jeśli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną (np. wada wynika z niewłaściwego użytkowania), Klient może zostać obciążony kosztami działań niezbędnych do wyjaśnienia okoliczności reklamacji (np. ekspertyza rzeczoznawcy). O ewentualnych kosztach Sprzedawca poinformuje Klienta przed przystąpieniem do takich działań.
§ 9 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Morze Apartamentów sp. z o.o. z siedzibą w Jastrzębiej Górze, ul. Jałowcowa 5, 84-104 Jastrzębia Góra.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu:
- Realizacji umowy sprzedaży (świadczenia usługi noclegowej),
- Obsługi płatności,
- Wypełniania obowiązków prawnych (np. rachunkowość),
- Obsługi reklamacji i kontaktu z Klientem.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wykonanie obowiązku prawnego) oraz – w zakresie marketingu własnych usług – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie usprawiedliwiony interes).
- Dane przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji umowy oraz przedawnienia ewentualnych roszczeń, a następnie usuwane lub anonimizowane.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu. Wnioski należy kierować na adres kontakt@morzeapartamentow.pl.
- Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych narusza przepisy RODO.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zawiera Polityka prywatności dostępna na stronie Sklepu.
§ 10 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu Klienci zostaną powiadomieni co najmniej 7 dni przed wejściem w życie nowego brzmienia, poprzez zamieszczenie komunikatu na stronie Sklepu lub wysłanie wiadomości e-mail. Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów już zawartych.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 lipca 2025 r. i obowiązuje do odwołania lub do czasu wprowadzenia nowej wersji.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. oraz innych obowiązujących aktów prawnych.
- Spory wynikające z realizacji umów sprzedaży będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy (tylko do wykorzystania, jeśli prawo odstąpienia przysługuje)
Procedura reklamacyjna
§ 1 Podstawa prawna
- Procedura reklamacyjna opiera się na przepisach Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 556 i n. Kodeksu cywilnego) oraz ustawy o prawach konsumenta (w zakresie uprawnień konsumenckich).
§ 2 Uprawnienia klienta w razie niezgodności usługi z umową
- Jeśli usługa noclegowa nie jest zgodna z umową (np. apartament nie odpowiada opisowi, występują usterki techniczne utrudniające korzystanie z noclegu), Klient-Konsument ma prawo żądać, według własnego wyboru i o ile możliwe:
- Usunięcia wady (naprawy),
- Wymiany apartamentu na inny wolny termin i w wolne apartamenty o co najmniej równorzędnym standardzie,
- Obniżenia ceny usługi,
- Odstąpienia od umowy (jeśli wada jest istotna lub uniemożliwia korzystanie z usługi).
- Wybór środka uprawnienia nie zwalnia Sprzedawcy z obowiązku usunięcia wady w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia uznania reklamacji.
- Jeśli Sprzedawca nie dokona naprawy lub wymiany we wskazanym terminie, Klient może skorzystać z innego uprawnienia (obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).
§ 3 Sposoby zgłoszenia reklamacji
- Reklamację Klient może zgłosić:
- Pisemnie (listownie):
Morze Apartamentów Sp. z o.o.
ul. Jałowcowa 5
84-104 Jastrzębia Góra - E-mailem: kontakt@morzeapartamentow.pl
- Pisemnie (listownie):
- Reklamacja powinna zawierać:
- Dane Klienta (imię i nazwisko),
- Numer Zamówienia oraz data i okres pobytu,
- Dokładny opis wady lub niezgodności usługi z umową, wraz ze wskazaniem żądania Klienta (naprawa, wymiana apartamentu, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy),
- Preferowaną formę kontaktu (e-mail, telefon) oraz dane kontaktowe,
- Załączniki – w miarę możliwości: zdjęcia dokumentujące usterki lub inne dowody.
- Datą zgłoszenia reklamacji jest:
- Dla listownego pisma – data doręczenia do biura Sprzedawcy,
- Dla reklamacji mailowej – data wpływu wiadomości do skrzynki e-mail Sprzedawcy.
§ 4 Termin rozpatrzenia reklamacji
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia.
- Jeśli konieczne są dodatkowe ustalenia, Sprzedawca poinformuje Klienta o przedłużeniu terminu. Łączny czas nie może jednak przekroczyć 30 dni od otrzymania reklamacji.
- Po upływie 14 dni (lub 30 dni, jeśli termin przedłużono), reklamacja uważa się za uznaną.
§ 5 Forma i treść odpowiedzi
- O wyniku rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca powiadomi Klienta:
- Pisemnie (listownie), lub
- Elektronicznie (e-mailem).
- Odpowiedź powinna zawierać:
- Wynik postępowania reklamacyjnego (uznanie/odmowa),
- Uzasadnienie w przypadku odmowy, wraz z pouczeniem o możliwości wystąpienia do sądu lub skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów (np. Rzecznik Praw Konsumenta),
- Sposób i termin realizacji żądania Klienta (w przypadku uznania reklamacji).
§ 6 Realizacja uznanej reklamacji
- Jeśli wada może zostać usunięta bez zmiany umowy (np. drobne usterki w apartamencie), Sprzedawca zobowiązuje się do usunięcia wady we własnym zakresie lub zlecenia naprawy w ciągu 30 dni od uznania reklamacji.
- Jeśli wada uniemożliwia korzystanie z apartamentu zgodnie z umową, Sprzedawca w pierwszej kolejności zaproponuje:
- Przeniesienie Klienta do innego apartamentu o co najmniej równorzędnym standardzie (w tej samej lokalizacji lub innej uzgodnionej),
- Jeśli przeniesienie nie jest możliwe, zwrot proporcjonalnej części wpłaconych środków lub – jeżeli usługa nie została jeszcze wykorzystana – umożliwienie nowej rezerwacji w terminie uzgodnionym z Klientem.
- Gdy Sprzedawca uzna żądanie obniżenia ceny, zwróci Klientowi różnicę w ciągu 14 dni od dnia uznania reklamacji.
- W razie odstąpienia od umowy (wskutek istotnej wady), Sprzedawca zwróci Klientowi całość wpłaconych środków (łącznie z kosztami wykupionych śniadań) w ciągu 14 dni od dnia prawomocnego uznania reklamacji.
§ 7 Koszty związane z reklamacją
- Klient nie ponosi kosztów rozpatrzenia reklamacji, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną (np. wada wynika z niewłaściwego użytkowania), Klient może zostać obciążony kosztami działań niezbędnych do wyjaśnienia okoliczności reklamacji (np. ekspertyza rzeczoznawcy). Sprzedawca poinformuje Klienta o ewentualnych kosztach przed przystąpieniem do takich działań.
§ 8 Informacje dodatkowe
- Reklamacja nie wyłącza prawa Klienta do korzystania z innych środków ochrony prawnej (np. wytoczenie powództwa do sądu, zwrócenie się o pomoc do Rzecznika Praw Konsumenta).
- Konsument może skorzystać z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, m.in.:
- Mediacji lub postępowania pojednawczego prowadzonego przez okręgowy inspektorat Inspekcji Handlowej,
- Postępowania przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Inspekcji Handlowej,
- Internetowej Platformy Rozwiązywania Sporów (ODR) dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Polityka Prywatności
Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: https://www.morzeapartamentow.pl
- Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest spółka Morze Apartamentów Sp. z o.o. z siedzibą w Jastrzębiej Górze przy ul. Jałowcowej 5, kod pocztowy 84-104, REGON 541763934, NIP 5871752243, Kapitał zakładowy: 10 000 PLN, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0001173803,
- Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: kontakt@morzeapartamentow.pl
- Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
- Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
- Prowadzenie systemu komentarzy
- Prowadzenie forum internetowego
- Obsługa zapytań przez formularz
- Realizacja zamówionych usług
- Prezentacja oferty lub informacji
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
- Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
- Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
§ 2 Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora
- Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
- Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
- W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
- Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
§ 3 Hosting
- Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: home.pl
- Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera. Zapisowi mogą podlegać:
- zasoby określone identyfikatorem URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- informacje o adresie IP,
- informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie,
- informacje związane z obsługą poczty elektronicznej kierowanej do Operatora oraz wysyłanej przez Operatora.
§ 4 Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych
- W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
- firma hostingowa na zasadzie powierzenia
- ubezpieczyciele
- kancelarie prawne i windykatorzy
- banki
- operatorzy płatności
- operatorzy systemu komentarzy
- upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
- firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
- Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
- Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
- dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- oraz przenoszenia danych.
- Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.2 wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
- W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
- Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.
§ 5 Informacje w formularzach
- Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
- Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
- Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.
§ 6 Logi Administratora
- Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.
§ 7 Istotne techniki marketingowe
- Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
- Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
- Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.
- Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.
§ 8 Informacja o plikach cookies
- Serwis korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- realizacji celów określonych powyżej w części „Istotne techniki marketingowe”;
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).
§ 9 Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
- Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
- W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
Urządzenia mobilne: